loveisnottheend

Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

One Love del 4

Av hanna fagerholm - 3 januari 2013 18:36

Jag somnade tidigt efter att Zayn gått från mitt rum, vi hade pratat en hel del och det kändes bra att ha någon som jag kunde prata med utan att man ska va orolig för vad den andra ska tycka.
-Amy wake up, Amy
-yeah just one sec plz I'm tired sa jag nyvaket
- u better gett up the boys are here and u never know what they would do...
-okay okay fine I'm awake
Jag masade mig upp ur sängen och satt på mig jeans shorts, ett stort pösigt linne och Underkläder sen borstade jag tänderna och sprutade lite parfym sen sminkade jag mig lite lätt och gick ner till köket.
-morning sleephead sa Niall
-morning everyone
-morning Amy
-so what's the plan for today?
-we need to work so...yeah...
-well okay then, I gonna chill u know Me Myself and time
-haha good luck girl sa Louis och flina
- yep I love to be by my self, hope u guys will come home soon cuz I make the dinner.
- yey I love u Amy sa Niall och alla flina
-nawwwww love u too Nialler
-bye Amy sa alla
-byeee
När killarna gått gick jag upp och tog ett långt bad sen tog jag på mig myskläder och satt på Remember me min favorit film när jag tittat på hela filmen var klockan 4 och killarna skulle komma hem om två timmar bäst att jag börjar med maten. Resultatet blev kyckling med potatisgratäng och sallad, jag dukade bordet precis i tid till att dom kom hem.
-wow it smells delisius sa Niall förvånande och alla insisterande undra va dom kommer tycka att det smakar?
- it was delisius Amy sa Harry och log mjukt.
-yeah thanks for the chicken darling sa Zayn och Dom andra skrattade.
Vi satt oss I soffan och pratade om allt och inget, sen gick Niall,Liam, Harry och Louis hem, Zayn log sen gick Han till köket och jag hörde hur han började att diska så jag gick in dit oxå.
-let me help u with it sa jag och log
-no u make the dinner so u don't have to
- but if a will do it then? Sa jag och flinade Han log och lipade mot mig.
Vi hjälptes åt att diska sen titta vi på tv resten av kvällen. När jag la mig kunde jag inte sova det ända jag kunde tänka på var om Harry gillade mig som jag gillade honom allt kändes bara så konstigt mellan oss han tittar på mig och när jag tittar tillbaka så rodnar han så sött, jag dör av tanken att dom snart ska bort till Australien, USA m.m help what should i do?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna fagerholm - 8 november 2013 01:43

Sorry att jag inte bloggat har lixom glömt denna blogg men tänkte faktiskt börja på riktigt att minst två inlägg om dagen. Såå aa men ska sova nu goo Natt!  Pööss Hannie  ...

Av hanna fagerholm - 5 maj 2013 01:24

Long time... Men nu e jag tillbaka och ska försöka uppdatera lite oftare men men har inget att göra min kompis sover men jag kan inte så har varit inne på Twitter, instagram och fb men nu vet jag inte vad jag ska göra... #nolifer aja ses sen...xxx...

Av hanna fagerholm - 19 januari 2013 18:51

Haha Hur mår ni? Jag mår skit så förlåt om jag inte bloggat. Kram...

Av hanna fagerholm - 10 januari 2013 17:28


  frågorna: vem är sötast? vem är roligast? vem är bästa skådespelare? vad tycker ni om The Jonaskians? sök på janoskians på youtube och upplev något du inte väntat ;) <3 xoxo -Hanna   ...

Av hanna fagerholm - 18 november 2012 16:38

Jag hade hängt med killarna i studion hela dagen, det va kul vi spelade tv spel, spelade in låtar och annat kul. Harry gav mig blickar lite då och då. - Amy Come back till The world - sorry I'm just thinking... - about what? - I don't think I'm...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards