loveisnottheend

Direktlänk till inlägg 1 november 2012

One love del 2 truth Or dare

Av hanna fagerholm - 1 november 2012 23:34

Vi tittade på en film och jag satt mellan Niall och Harry, efter ett tag orkade jag inte sitta still så jag gick ut i köket och sen ut på balkongen. Jag såg hur Harry kom ut genom balkongdörren han satt sig på andra korgstolen.
- Hi
- wasn't the movie good?
- well yeah kind off but I like to just sit here and do nothing at all...
- yeah me too...
Efter ett tag gick jag och Harry in till de andra som satt och pratade.
- where the hell were you? Sa Zayn
- just outside... Sa Harry
- we can play truth or dare Sa Liam
Zayn sprang till köket och hämta en flaska. Detta kommer bli skoj... Oturligt nog så hamna den på mig.
- okay Amy truth or dare?
- dare
- take off Harry's shirt... Så Liam
- okay?...
Jag satt ju framför honom Han ville nog bara ha något som distrahera mig... Jag gick fram till honom och drog av honom tröjan.
-okay Niall...truth or dare?
- truth
- okay if you like someone what would you say to that girl?
- eh... HI my name is Niall and do you wanna go out with me?
- nawww that so sweet.
- okay Zayn truth or dare? A Niall
- dare
- jump on Amy and kiss her where ever you want...
- well...
Jag Han inte räkna till 1 förens jag låg platt på golvet Zayn gav mig en puss på kinden sen hjälpte han mig upp vi höll på tills 2 på natten.

Nästa dag skulle killarna till studion och jag hade inget att göra så jag tänkte dra ut och shoppa lite grejer. Jag tog på mig mina solbrollor och min väska ringde en taxi och åkte till köpcentret efter ett tag med 5 kassar gick jag till Starbucks köpte en latte och gick ut precis när jag kom ut ringde min mobil.
- Hi sweetheart can you buy some coffee in Starbucks I text you the list...
- yeah sure
- I text you the address to the studio
- okay bye
Jag gick in igen och köpte allt sen gick jag ut ringde en taxi och åkte till studion, jag tror att chauffören undra vad jag skulle med allt kaffe men jag låtsades som inget. När jag kom fram stod Louis och Liam utanför och när chauffören stannade öppnade Liam dörren jag langade ut allt till dom och va på väg att stänga när Louis tag tag i min hand och drar ur mig ur bilen...
-you are coming with us...
- but
- well I won't tell you... Why!
Jag tog mina kassar och Louis flina åt mig.
- someone can't stop shopping...
- yes I can trust me I just love my new shoes.
När vi kom upp fick alla sitt och Zayn gjorde en rolig grimas när han såg mina kassar med kläder och skor.
- I love My shoes... Så Han med ljus röst och jag börja fnittra Harry titta på Zayn och skrattade så han ramla av soffan. Jag studerade Harry och tänkte på kyssen den varma mjuka kyssen. Åh jag ville bara köra sanning eller kånka igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna fagerholm - 8 november 2013 01:43

Sorry att jag inte bloggat har lixom glömt denna blogg men tänkte faktiskt börja på riktigt att minst två inlägg om dagen. Såå aa men ska sova nu goo Natt!  Pööss Hannie  ...

Av hanna fagerholm - 5 maj 2013 01:24

Long time... Men nu e jag tillbaka och ska försöka uppdatera lite oftare men men har inget att göra min kompis sover men jag kan inte så har varit inne på Twitter, instagram och fb men nu vet jag inte vad jag ska göra... #nolifer aja ses sen...xxx...

Av hanna fagerholm - 19 januari 2013 18:51

Haha Hur mår ni? Jag mår skit så förlåt om jag inte bloggat. Kram...

Av hanna fagerholm - 10 januari 2013 17:28


  frågorna: vem är sötast? vem är roligast? vem är bästa skådespelare? vad tycker ni om The Jonaskians? sök på janoskians på youtube och upplev något du inte väntat ;) <3 xoxo -Hanna   ...

Av hanna fagerholm - 3 januari 2013 18:36

Jag somnade tidigt efter att Zayn gått från mitt rum, vi hade pratat en hel del och det kändes bra att ha någon som jag kunde prata med utan att man ska va orolig för vad den andra ska tycka. -Amy wake up, Amy -yeah just one sec plz I'm tired sa j...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards