loveisnottheend

Alla inlägg under oktober 2011

Av hanna fagerholm - 27 oktober 2011 21:30

Hejsan! har pluggat skit mycket! håller med Maja (min syssling) om allt pluggande det är jobbigt men man får bita i det sura äpplet...   haahhhaahaahhaha aja på lördag ska jag nog vara med Maja saknar henne som f*n   men men i dag när jag kom hem överaskade mamma mig att Olivia och Cornelia skulle komma så då blev man barnvakt och fick höra hela tiden " Gassssss, mamma, mommo,bassssss,mammapappa, gassss, mommo och om igen   älskar Tjejen assså!  och på kvällen plugga jag Idrott och hälsa, mitt case och so:n jag har lixom prov imorrn kommer dö!!  aja Hejdå xxxxxx //Hanna   

Av hanna fagerholm - 21 oktober 2011 15:19

Haha eftersom att tågen inte går så fick vi åka buss från skolan och när vi kom till kungsängens station så såg vi Samme som tog bussen efter oss och sedan när vi KLM till bro station så tog vi en annan buss som går inom bro och då åkte en buss förbi oss och jag ba: jaha där åkte samme förbi och Elina ba: hahahahaha gjorde han? Hejdå...! Asså den bara svissssa förbi...

Av hanna fagerholm - 19 oktober 2011 16:39

Hejsan! det bästa med en ny mobil är att man inte får några okända samtal eftersom att jag har ett nytt nummer! jaja har en jäkla dryg idrottslärare    men men men Hejsvejs alla sköna   xxx Hanna Hopp  hatar detta smeknamn!  

Av hanna fagerholm - 11 oktober 2011 19:34

Hej detta är mitt första mobilblogg någonsinJa nu har min älskling kommit det är så skönt! :) jaha puss på er //Hanna

Av hanna fagerholm - 9 oktober 2011 10:47

så coolt skal asså!   xx Hanna

Av hanna fagerholm - 8 oktober 2011 18:11

ska få en mobil! fan va grumt    aja puss på er!

xx Hanna  

Av hanna fagerholm - 8 oktober 2011 18:03

Tja tja har varit på konfan skit kul där i mot borde jag nog ha hållt lite tyst om en sak för några killar som fråga en sak  men jag kan säga att dom gick på det   hahahahahahaah aja har käkat pizza nu och tackos med konfa gruppen men men Herrå xx Hanna 

Av hanna fagerholm - 6 oktober 2011 17:28

haj haj hade en super dag och elina fick prata med sin käreste... aja bloggar senare!!!

e det någon som kan hjälpa elina med lite pengar genom lite sysslor??? för hon behöver en mobil...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards