loveisnottheend

Alla inlägg under november 2011

Av hanna fagerholm - 29 november 2011 13:34

idag så blir mitt rum tappetserat?. olch jag sitter här och vet inte vad jag ska ta vägen pappa lämnade mig precis med en okänd i huset själv så det käns ju lite konstigt...ja om ni undrar så är jag inte i skolan för att jag inte mår så bra.... men jag saknar mina vänner otroligt mycket och jag vill bara att dom ska höra att jag uppskattar dom otroligt mycket   men vi hörs senare kramar Hanna 

Av hanna fagerholm - 25 november 2011 20:33

Hej kan inte ni hjälpa mig med vad jag ska skriva om...... jag vet värkligen inte vad jag ska skriva om såååå det skulle vara sjyst om ni kommenterade vad jag ska skriva om...  dom här låtarna är så bra!!!! 

Av hanna fagerholm - 21 november 2011 07:38

jag vet inte vad jag ska göra allt känns bara skit jag klarar inte av något mitt självförtroende är sombortblåst... vad ska jag göra? det känns som att mitt liv hänger på denna tunna tråd ______________________ jag orkade inte gå upp i dag och min mamma lyckades äntligen lyssna på mig, tror inte att jag kommer blogga på ett tag men fortsätt att kommentera om jag ska ha en novell i några inlägg ner... ///Hanna...

Av hanna fagerholm - 18 november 2011 20:53

Hejjjj idag har jag vart med Elina ( du rockar) och dagen gick väldigt fort hade typ två svenska pass och ett No pass så jag sluta typ 13.45 väldigt tidigt för mig   sedan var jag med Elina på tåg stationen innan hon skulle åka till sin pappa som bor i älvsjö?! vi hadde skit kul typ gick runt hela stationen och pratade om hur det var om man skulle prova gå på spåret... (vilket vi inte gjorde) ja och sedan åkte vi åt olika håll båda tågen kom 14.14   Imorgon ska mamma och jag på bio eftersom att ingen annan ville följa med men jag ska fråga Maja (min syssling)      och på söndag ska vi på en sak där man gör kort det kommer bli roligt och då får jag träffa min saknade syssling Maja. 

     Kramizzzz Hanna obs... glöm inte att kommentera om du vill att jag ska göra en novell!!!   

Av hanna fagerholm - 17 november 2011 11:33

Hey någon som tycker att jag ska göra en novell här? kommentera vad ni tyvker....   


vad ni ska komentera:

  • vad ni tyvker den ska innehålla!
  • vem det ska handla om!  (kändis, dig mm...)
  • kärlek, sorg mm...
  • kille/tjej
  • ålder
  • livshistoria
  • sista och viktigaste pungten...motivera erat tyckande! (varför tycker ni att jag ska göra en novell?)

om ni gör detta så kanske ni får vara med i novellen och då får NI skicka till mig fagerholm@live.se eran motivering om varför just Du ska vara med i novellen! Lycka till Kramizzar Hanna     

Av hanna fagerholm - 16 november 2011 17:51

hej vet att jag inte har bloggat på länge men som det brukar va så är det mycke i skolan som jag måste ha klart och hinner då inte uppdatera bloggen varje dag... så om ni vill att jag ska försöka uppdatera oftare så kommentera det i detta inlägg   och jag kanske ska börja på en novell men det får ni bestämma. 

Av hanna fagerholm - 9 november 2011 20:05

Harry,Zayn,Liam,Niall och Louis <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Ahhhh gör inget annat än kollar på One direction funny moments! kolla in det med... Hej då xxxxxx Hanna

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards