loveisnottheend

Alla inlägg under augusti 2011

Av hanna fagerholm - 28 augusti 2011 12:19

Asså det var någon som ringde mig typ tusen ggr igår, Efter typ 1000 samtalet förstår jag inte varför det fortfarande är roligt att busringa till mig?

jag blir såååååååå trött på det men jag har bara tur om HAN inte ringer igen! 

Aja ja som sakt så vet jag vem det är han känner lixom min bästis Elina    men jag e inte sur vem har lixom inte busringt någon gång men det blir jobbigt när man kollar på en film och måste rusa upp varje gång...   Men Puzzzzzz på er alla!   


Av hanna fagerholm - 21 augusti 2011 22:54

Du e helt underbar, du får mig att lee du e mitt hjärta du e mitt humör du gör min dag undrbar..... Du e den bästa vännen man kan önska sig!!!! <3 <3 <3 <3 Älskar dig Elina L xoxoxoxoxo  PUZZZZZZZZZZZ <3 <3

Av hanna fagerholm - 5 augusti 2011 16:49

att gråta tycker jag inte om att göra men vad gör man när ens föreldrar bråkar hela tiden, jag tar det så hårt och det blir så när en förelder får betala allt för att en annan förelder inte har något jobb och då inget jobb...    jag e så tröttpå deras bråkande skulle häldre flytta ut eller att dom skiljer sig det skulle bli det bästa men ush... vad trött man kan bli jag drar snart det är som att man inte orkar ...... det är så jobbigt aja hej då!   

Av hanna fagerholm - 1 augusti 2011 11:06

hej tänkte att jag skulle ha en frågestund fråga på bara!  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards