loveisnottheend

Alla inlägg under maj 2011

Av hanna fagerholm - 30 maj 2011 21:36

Hejsan har haft en sjukt rolig dag idag eh okej kanske nt så rolig men men min bästis var där och det är jag glad över LOVE U Elina  här kommer några bilder på elina och jag!!!   ME!!!!   söta underbara bästa Elina   undra vem hon messar med tror jag vet men jag kommer nt säga ett ord                                                                                    imorgon är det inlämning av so arbetet är väldigt stolt att jag blev klar med den idag!!    ska ticka nu kramizar xoxo

Av hanna fagerholm - 29 maj 2011 14:45

här kan ni nå mig på FB: Hanna fagerholm och på MSN: fagerholm@live.se   

Av hanna fagerholm - 29 maj 2011 13:10

haha som ni ser stämmer rubriken någon trodde att jag var en kille när den kollade på min blogg och så är det att Cody simpson är bara för  tillfälet som min bakgrunds bild, jag ska ändra snart... och du samme jag e nt arg på dig    va arg på Elina istället för det hon sa...  

NEJ

Av hanna fagerholm - 29 maj 2011 12:16

fan oxå so:n ska snart vara klart och jag har nt ens startat det kommer att löna sig att morsan sjatar på mig, haha Elina hittar nya kärlekar hela tiden undra vem hon gillar mest ;) haha hoppas hon nt läser det här :p för då e jag dödens aaaa...    haha Elina och ......  ooo tur att någon nt läser min blogg så den nt ser detta   bästa grejen asså Saknar dig så jäkla mycket Elina <3 <3 <3 <3 <3 kramiz alla söta läsare xoxo

   

Av hanna fagerholm - 27 maj 2011 16:22

ne nu får jag ta och rycka upp mig jag har bara nt känt för att blogga men jag tror att jag tar en blogg paus nu men jag vet nt hur länge.xoxo kram

Av hanna fagerholm - 21 maj 2011 18:15

hej hej här sitter jag hos elina och ska snart hitta på något skojsit men fattar nt jorden skulle gå under för några minuer sen men det har den nt så hurra ha det så bra hej då!!! xoxo

Av hanna fagerholm - 21 maj 2011 16:54

hejsan jag vet att det nt har varit någon bra uppdatering men jag har haft det lite jobbigt i veckan och så men jag ska åka till grönan imorgon med bästisen Elina ser fram imot det ha det bra kram

Av hanna fagerholm - 18 maj 2011 12:11

fan vilken morgon man har haft först så kommer nt min bästis till bussen sedan så upptäcker jag att jag mår skit men vad ska man göra??? ne nu sitter jag här och halv slumrar hela tiden har typ förlorat tre timmars sömn varje dag för att våran grannes hundar börjar skälla tidigt på morgonen åhh omg asså    Elina kom tillbaka till mig nu   snälla snälla. Imorgon slutar Elia och jag tidigare för att vi ska ha en sak i våran gammla skola... det ska bli så roligt   ha det bra xoxo

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards