loveisnottheend

Alla inlägg under juli 2011

Av hanna fagerholm - 31 juli 2011 23:15

ja då åker jag på kryssning på tisdag då och det är andra gången jag åker på kryssning och det är samma båt.

   

ja det var väl allt men jag kommer hem på onsdag! kramar Hanna

Av hanna fagerholm - 11 juli 2011 21:49

ja inget är bättre jag försöker sova så mycket som går bara vaknar tidigt, men strunt samma jag måste ändå gå upp kl 05.00 alla veckor för att få sommar  fr att få över 2000 pengar och tycker sjukt synd om min kompis som gör mer en mig och känar typ tusen  mindre än mig jaja ite mitt fel   


kompisar:  att jag har varit taskig nu för att jag har dissat mina kompisar och speciellt min bästis så tillElina: förlåt  att jag förstört för dig och du vet att jag r dig men jag smsar dig någon gång varför det har varit struligt!!  




syndrom: jag mårdålig varför men jag gör det  otur det är därför och jag bara sitter och deppar hela tiden, jag vet iint ens vad jag orkar mer jag bara sjunker mer och mer... jag glömmer allt snart kommer jag väl iint ens ihåg mitt namn... men jag brukar säga BIT I DET SURA ÄPPLET men i mitt fall tror jag iint att det funkar jag vet iint vad jag orkar mer jag bara håller truten och gömmer smärtan i ett hål långt in i mig och när jag e själv kommer den fram krypande... och swish är det lika mörkt som vanligt... andra tjejers... alla har allt men vad har jag inget jag e tjock, ful och allt annat min kompis är smal som en pinne och har allt jag bara låtsas skratta när hon berättar vad hon gjorde med andra kompisarna men hon går in för det hon gör jag bara stannar vid en pungt 

Av hanna fagerholm - 10 juli 2011 11:43

jag e så ledsen att jag nt hunit blogga något men jag har lixom nt hunnit det, har varit barnvakt i två veckor    och nu e jag helt slut och mår jävligt pissit så jag e nt en kompis man vill vara med för till fälet så jag vet nt ens om jag har lust med något överhuvud taget längre. Och allt med kompisar och så för förut var det någon som startade en fight mellan Min bästis och mig och på grund av det har vi varit ca två dagar i veckan, jag vet fan nt vad jag ska göra känner mig bara så nere...  vad e det som händer med mig     så jag sticker väl och gör något med familjen och tränger in smärtan och låtsas som inget... slöa xxx Hanna     mig i skolan!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards