loveisnottheend

Alla inlägg under oktober 2012

Av hanna fagerholm - 29 oktober 2012 13:01

1D kommer att ben konsert 8/5 2013 i Sverige och på fredag kommer dom hit och uppträder på x factor och plus att deras nya singel Little things släpptes i dag och jag håller på att gå i taket wooooohooooo ska snart i väg och träffa finaste ses snart!!!! (:

Av hanna fagerholm - 27 oktober 2012 21:35

Jag tog min väska som kom rullandes på bandet hela jag skakade...undra vad han kommer tycka om mig? Jag tog några steg ut från Heatrow i London. Jag hörde hur någon sa mitt namn hela jag stelna till jag kunde inte ta ett steg till, även om jag ville släppa allt och springa in i hans armar och aldrig släppa.
- Amy is it you?
- Zayn?
- Omg...wow...
Jag släppte min väska och sprang rakt in i hans armar, hans starka armar lindades om mig i en mjuk men samtidigt stark kram som att han va rädd för att släppa mig.
- oh Amy I have missed you so much...
- Me too I cant belive it's been 2 years...
- Come here the boys Waiting for us in the car.
En liten bit bort stod en bil, jag gick nervöst brevid Zayn han gav mig ett milt leende, när vi var framme vid bilen kände jag hur jag börja skaka av nervositeten. Zayn öppnade bil dörren och fyra nyfikna ögon hamna på mig. Oh hur ska detta gå?

-Hi i'm Harry
-i'm Niall
-i'm Louis and i'm the best in the world
-and i'm Liam
-well i'm Amy...
-well welcome to London sa Niall
-Thank you
Hela dagen spenderade vi i Louis hus, vi åt pizza, spela tv spel och prata om allt möjligt. Jag kom hit av en anledning att jag skulle börja på academic arts så jag skulle bo hos Zayn och Perrie ett tag bara det att hon va med Little mix på turné just nu så hon va inte hemma.

Av hanna fagerholm - 2 oktober 2012 12:08

Aja ska inte göra ett dugg idag förutom skola och tandläkare :(

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards