loveisnottheend

Alla inlägg under december 2011

Av hanna fagerholm - 31 december 2011 15:43

en kommentar ääähhh... bättre lycka nästa gång vet ju att det är nyår och allt men men... GÅTT NYTT ÅR alla UNDERBARA läsare!  

Av hanna fagerholm - 31 december 2011 14:36

kolla på kommentarerna för innläget Frågestund om ni vill se svaren på frågorna :) ni har fortfarande lite tid kvar fråga på!!!

Av hanna fagerholm - 31 december 2011 13:22

om jag får 10 eller fler frågor fram till 15.00 så får ni en video när jag sjunger! just nu har jag bara fått en enda så snälla kommentera...

jag svarar ärligt på alla era frågor vilka knasiga det än är...det kan vara tex. hur gammal e du? eller vilken artist gillar du? eller vad som hällst och jag lovar att sätta ut en video när jag sjunger om ni kommenterar innlägget nedan som heter frågestund!   //Hanna <33333 

Av hanna fagerholm - 30 december 2011 22:15

hej idag börjar min frågestund som slutar imorgon (nyårsafton) ca 15.00 så ni kan fråga mig vad som hälst och jag kommer att vara helt ärlig när jag svarar på era frågor! sååå...aaaaaa fråga på!!! ///Hanna xxxxx

Av hanna fagerholm - 30 december 2011 22:09







      vilken är eran favorit/favoriter i One Direction?

                                                                                                                                                                                               kommentera!!!


Av hanna fagerholm - 30 december 2011 22:05






                                       vilken är din favorit kändis/band?

                                                                                                                                                           kommentera!!!

Av hanna fagerholm - 29 december 2011 16:42

nu får ni bilderna på mitt rum och om ni undrar så saknas lite möbler som jag ska få senare!  

mitt bord som jag har vid sängen! ( ser ni 1D skivan som jag fick i julklapp ;D)

min säng uppifrån!

mitt golv riktigt snyggt som min pappa har lagt själv :) stolt jag e :)

min riktigt mysiga matta!

Haha glömmer aldrig när jag kommer hem en dag och mamma har hängt upp denna... hennes kommentar var att han var "så" snygg! xD

min dörr ser ut så här! på andra sidan dörren hänger Rob! bilden uppe!

mitt tillfälliga skrivbord med den gammla fula datorn!

min fulla garderob och hylla och keyboard!

min säng och bord från en annan vinkel!

min fulla bokhylla! med smycken och lite skit!

mitt rum från dörrkarmen mitt ut från fönstret!


så det var alla bilder jag orka ladda upp kommentera om ni vill ha mer bilder!

ps. om ni vill va mede i min novell kommentera det då! :D //Hanna xxx         

hej

Av hanna fagerholm - 27 december 2011 14:06

det var några som ville se bilder på mitt rum och jag har tänkt att det kommer bilder på mitt rum eller en video (får se vad jag orkar) senast på torsdag eller fredag.


men mitt rum e inte helt klart än det saknas lite heminredning men det kanske inte spelar någon roll aja Hej då ///Hanna xxx

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards