loveisnottheend

Alla inlägg under juni 2011

Av hanna fagerholm - 21 juni 2011 15:41

hej idag blir det nog inget badande för det åskar, men imorgon ska vi nog bada det blir roligt... hahaha nu ska jag va med min kompis så hej då!!!!

Av hanna fagerholm - 15 juni 2011 21:03

Tjena alla sköna! har haft skolavslutning idag fett roligt och se den underbara i en underbar kläning och känna att äntligen är det sommarlov det ägde ! hoppas alla nior på vittra har det bra i fortsättningen och jag ja jag ska softa hela dagarna  mycket bad och glass käk.... fortsättningen på min dag är köpte ett nagelak och fikade med farsan och farmor och såg Elina och såg Samuel och Viktor cyckla mitt i centrumet och jag tror att dom fick mycket uppmärksamhet på köpet av alla  ......... sedan tog man en titt in hos Maja och spelade lite spel, gjorde kort och var ute och gungade och lite till...        Jaja vad händer nu! ska träffa Elina imorgon, väntar redan... har inget att säga mer än att jag hoppas att ni får ett härligt lov mina vänner och mer.


nu ska jag äta lite glass Hejdå....Hanna xxxxxxxxxxoooooooooooo


Av hanna fagerholm - 12 juni 2011 18:33

tjenare har varit lögulöite upptagen och det kommer jag nog vara hela tiden nästan iaf jag slutar ju snart skolan och på lovet kommer jag göra massor med saker så jag kommer nog nt kunna uppdatera bloggen så mycket, men nu ska jag gå och fixa en sak men här kommer en video på Ulrik munther:

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards