loveisnottheend

Alla inlägg under april 2012

Av hanna fagerholm - 29 april 2012 09:20

Nu har jag vaknat och sitter i solen och har det bra...haha. Idag vet jag faktist inte vad vi ska göra men mamma kommer att rengöra mitt sår så aa måste dra nu! //Hanna xxx <3

Av hanna fagerholm - 27 april 2012 21:04

Hejsan! Jupp det var sista dagen på praoen vilket e lite synd eftersom att jag trivdes så pass mycket där så... och nu börjar skolan igen...   jaja får väl tänka posetivt jag menar det e ju helgen + några dagar kvar... men alla där var så gulliga fick nämligen en blomma av dom   och Tove ett av barnen sa att jag var fin... " Hanna e fin " hon e så himmla go...och det var ju inte så många barn där ida det var bara 8 barn, så jag behövde inte jobba ihjäl mig direkt utan bara leka med dom och ha roligt.   


Imorgon ska jag till landet och jag ska åka dit med min syssling och hennes familj för den andra e full med hundar och packning.   



Min älskling ska me på resan!  


//Hanna xxx <3         

Av hanna fagerholm - 26 april 2012 17:38

Kändis Hissar:


1. One Direction

2. Miley Cyrus

3. Selena Gomez

4. Justin Bieber

5. Taylor Swift

6. Demi lovato

7.Katy Perry

8. Christina Perri

9. The wanted

10.Bruno mars

Och många fler!



Låt Hissar:












//Hanna xxx <3

Av hanna fagerholm - 25 april 2012 16:01

Min dag har varit rolig...jag tror jag skulle kunna jobba där för evigt och första gången jag har ätit lunch över huvud taget...känns bra faktist...sees sen!




//Hanna xxx <3  

Av hanna fagerholm - 25 april 2012 15:52

Jag vill bara veta e det ens någon som läser min novell? ni som gör det kommentera då, ni som gör det vinner något roligt.

Jag kommer nämligen att länka 5 lyckligas bloggar!!! Vad säger ni om det? Kommentera om ni vill vara en av dom. 



Av hanna fagerholm - 24 april 2012 20:22

Idag var jag på Prao på mammas jobb och det var roligt Barnen e så underbara och det var ett extra plus med vädret och sen så gick jag till ica och köpte glass... Mums!!! När jag ätit upp glassen gick jag till kapellet där vi alla konfermader skulle mötas och där fick vi Festis och kexchocklad, sen begav vi oss till kyrkan där vi övade på allt vi ska göra på konfirmationen   Längtar så himmla mycket dit...   Ja och när jag gick därifrån så rammlade jag typ 2 meter från mitt hem och märkte att min armbåge blödde som fan och mamma och pappa hade redan åkt till min syster vilken otursdag asså!!   Ja så nu sitter jag här och har j*vligt ont i armen! 


//Hanna xx <3    

Av hanna fagerholm - 22 april 2012 18:38

-Niall...? What are you doing here?

- Haha hey Scar...we got a little vacation...and i went home...and a vacation from Harrys talk about you all day and all night...sa han och flina.

- Haha realy? so sweet...

Jag vände mig åt Sellys håll och såg till min förvåning att hon satt i chock helt borta...

- Selly kan du höra mig? Jag puttade till henne på sidan och hon ryckte till.

-Ja jag kan höra dig! sa hon hest...

-Hehe Niall this is Selly, Selly this is Niall.

- oh OMG...it´s Niall Horan OMG...sa hon tyst för sig själv.

-Haha Hi Selly...

Min mobil vibererade i fickan och när jag tog upp den så såg Jag Harrys namn lysa upp på skärmen.

- På tal om trollen, sa jag för mig själv och både Niall och Selly tittde underligt på mig...It´s Harry! sa jag höjde mina ögonbryn.

-Ah...

-Oh...

Harrys Perspektiv:

 Singnalerna gick fram och men ingen svarade, jag provade en andra gång och då gick det två singnaler tills jag hörde hennes underbara stämma...

- Hi Harry!

-Hi Scar!

- what is it?

- I´m just wanna talk a little...

- Okay...talk...

Jag vände mig om och såg Zayns ansikte sticka fram mellan kuddarna...

-Can I say something?

-Yeah do it...

-Hi Scar,whasshappening?

-Haha hi Zayn Nothing just chilling out whit some friends, YOU?

- Harry and I are just doing Nothing!

-Oh okay!

Undra vilka hon va med? det satt jag och tänkte tills jag hörde ett välbekant skratt och ett skrik...

-Is that Niall?

-Haha Yes and my friend Selly...

- So you meet Niall?

- Yeah or he meet us...

-Oh okay!

- I heard from Niall that...

No please Scar it is a secret...hörde jag Niall säga i bakgrunden...haha vad hade han nu sagt?

-Haha please Niall it´s just Harry...

-No 

-Okay...

- Forget it Hazza it is between me and Niall, and I have to go Call ya later...

-Yeah cyah...

Jag kunde bara inte sluta tänka på vad dom hade för hemlighet som inte jag fick veta... tänk om den handlar om mig?

   



Nialls perspektiv:

Scars Kompis Selly skulle hem ganska tidigt, så jag och Scar blev ensamma kvar på stranden...solen var påväg ner och det hade börjat skymma lite, vi bestämde oss att gå hem till mig och se på film.


När vi kom hem till mig så gick vi direkt fram till hyllan med filmer och Scar bestämde sig för STEP UP 3D den var faktist riktigt bra och efter filmen följde jag med henne hem till hennes farmor och farfar.


- Tack Niall för allt!

- äh det var inget, kan vi ses imorgon?

- Ja visst, hämta mig här vid 12...

- låter bra!

Hon gav mig en snabb kram sen gick hon upp för trappan...hon vände sig sakta om...

- Bye Niall sleep tight...cyah...

- Night Scar!

Det var det sista jag såg av henne innan hon gick in...genom dörren.


Fortsättning följer!


 
Av hanna fagerholm - 21 april 2012 12:50

Nu har jag precis ätit lunch och snart ska vi spela brännboll och jag tänker inte vara med så är det bara :/ så ja men ha det bra! :) //Hanna xxx <3

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards