loveisnottheend

Alla inlägg under mars 2012

Av hanna fagerholm - 31 mars 2012 15:53

Tröja Kappahl 149:- ser ni vems det liknar? sitter och fangirlar här! xD <3

tröja kappahl 150:-

BH 159:- och strumpor 99:- kappahl

Byxor 399:- -25:- rabatt kappahl


Ja det var vad jag handlade idag!   

Ses sen //Hanna xxx      

Av hanna fagerholm - 31 mars 2012 15:43



   

  Min förra bakgrundsbild Liam<3

Min nuvarande bakgrund! Harry <3 

Av hanna fagerholm - 30 mars 2012 17:30

Hej jag e lite besviken att ingen har skrivit några förslag till novellen villket gör att jag inte kommer vidare så snälla ge mig minst ett förslag   snälla... 


Aja min dag har väl varit så där varnämligen inte i skolan för att jag hade en hejdundrande huvudvärk, inte så roligt   men hur har eran dag varit? 


Just nu lyssnar jag på Demi Lovato hennes senaste låtar e så himmla bra!   


//Hanna xxxx   

Av hanna fagerholm - 29 mars 2012 20:02

haha är lite smått trött och har ont i rumpan efter att ha suttit en längre tid och läst noveller på olika sidor, så nu tänkte jag gå ut till pappa och vara lite social eftersom att han jobbar så mycket och vi hinner iinte träffa varandra så mycket.


Min dag: Rolig men somsakt så hatar jag onsdagar och torsdagar men men...Hade Eng, E.A och So men dagen har varit rolig hade lite huvudvärk som fortfarande retar mig...Tänker nog mest på eng uppsattsen som jag älskar... den handlar om 1D hihi kunde inte hålla mig   Här har ni en suddig egoboost av mig hehe blev lite konstig och pappa undrade nog varför jag tog med laptopen in på toan   men men jag kommer nog lägga ut lite bilder på mig lite då och då men jag vill ha en systemkamera så jag får bättre bilder!    

                     

såg nu att det blev väldigt suddigt men det blev något iaf...


   //Hanna xxx <3

Av hanna fagerholm - 28 mars 2012 19:12

Tja tja gjorde inget speciellt i skolan Broderade på slöjden och sen skrev lite om min framtid med 1D såklart   ja det var det sen kom jag hem och då kom Olivia och Cornelia och då var jag barnvakt ja och nu sitter jag här och har tråkigt! Hur var eran dag?   


                                         

Hörs! //Hanna xxx  

Av hanna fagerholm - 27 mars 2012 16:33

                                           

                                                         One Direction!  


               //Hanna xxx                                                                             

Av hanna fagerholm - 27 mars 2012 16:26

Hejsasn Kära läsare! Ja min dag har varit ok hade Ma och Eng sen slutade min grupp   (y) japp hur har eran dag varit?

Ang. Novellen så skulle jag vilja veta vad ni tycker om den? och några ideer till den från er alltså!   Tack i förhand! 

Vill ni att jag ska skriva mer om min vardag? eller bara novellen?


ses sen! //Hanna xxx 

Av hanna fagerholm - 26 mars 2012 22:15

Hahha lite trött även om skoldagen var väldigt kort, E.A (eget arbete), Eng och so ja jag tyckte iaf att dagen gick fort hoppas att det går lika fort imorgon.    

Bjuder på en bild:


Har fler bilder på mobilen som snart kommer!  


//Hanna xxx   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards