loveisnottheend

Alla inlägg under augusti 2012

Av hanna fagerholm - 30 augusti 2012 21:41

Blö vet inte va jag ska skriva...haha Aja grattis i efter skott Liam Payne :) <3 här kommer lite bilder och en bild på framsidan av killarnas (1d) nya album :D Den med texten "Take me home" är killarnas ny album :) så sjukt snyggt asså :) och har ni föreställt " live while we're Young" :) om inte? Gör det det kostar bara 29 kr att göra det på iTunes :D xxxxx

Av hanna fagerholm - 14 augusti 2012 22:50

Pls jag behöver hjälp vad jag ska blogga om så lämna en fin liten kommentar vad ni tycker! :D

P.s börjar skolan imorgon kl 14.00 :( nej men det blir nog ett bra år! :/

Hej

Av hanna fagerholm - 14 augusti 2012 00:21

Hej Johanna jo kan du skicka en länk till din blogg :)! För den kom inte upp nämligen! P.s kommentera gärna vad jag ska blogga om :)

Av hanna fagerholm - 13 augusti 2012 22:56

Juhupp nu e jag tillbaka efter en liten paus och har lämnat mitt gammla liv bakom mig och startat ett nytt liv visst skulle det va skönt om jag bara kunde komma bort härifrån och flytta till Jakan (Jakobsberg) där alla värkar ha det så himmmmla bra det e en dröm men men jag fick en kommentar om varför jag inte har bloggat på länge och det kan ni kanse se några inlägg längre ner då vet ni exakt varför jag inte har bloggat på ett tag men jag har bestämmt mig att fortsätta    ni kan ju kommentera vad ni tycker att jag ska blogga om  !!!!!!!!!!

xoxo Hanna <3

 

Jag och min systers dotter Olivia <3

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards