loveisnottheend

Alla inlägg under januari 2012

Av hanna fagerholm - 31 januari 2012 19:45

Underbaraste Maja fick mig att komma i håg att blogga och nu gör jag det   Tack underbaraste syssling!     hihi aa har typ vart och klippt mig i dag blev skit snyggt   längtar tills lördag då vi ska till min syssling och kolla på Melodifestivalen   haha super peppad på det ska dock på DISA i morgon sååå.... det e det ända roliga på hela onsdagen eftersom att onsdag och torsdagar e min otursdag    så ja inte rolligt men det bästa e att 1D kommer till sverige i sommar och dagen jag fyller år så släpps deras nya låt ut   så jävla kul asså... aja sjyst Hejsvejs   //Hanna xxxxxx      

Av hanna fagerholm - 29 januari 2012 00:15

hade tänkt att börja skriva på del 3 av One thing...e bara inte sääker om någon över huvud taget läser den... men aja natti natti //Hanna xx

Av hanna fagerholm - 26 januari 2012 20:09

hej förlåt för dålig uppdatering jag har bara inte lust att blogga så mycket men jag ska snart komma på något att blogga om... //Hannaxx

Av hanna fagerholm - 24 januari 2012 09:56

Sitter på matten och har almänt tråkigt :( skulle bara vilja sova för jag sov väl inte så bra i natt 20 min sömn e ju inte så mycket... Aja det e rast nu //Hanna

Av hanna fagerholm - 18 januari 2012 18:38

lite deppig i dag så jag kommer inte blogga så mycket just i dag... aja men imorgon gör jag det... //Hanna

Av hanna fagerholm - 17 januari 2012 19:50

hej jag tänkte lägga ut lite musik nu (min favo musik)


One Thing hittar ni längre ner! //Hanna xx

Av hanna fagerholm - 17 januari 2012 11:03

Hej just nu har jag matte sååå tråkit aja fick en kommentar om att jag skulle blogga mer om olika saker och kommer börja blogga mer om musik eller mode och videos och självklart kommer jag det men jag måste ju tänka på skolan men jag kommer blogga mer iaf så ja jag bloggar senare //Hanna xx

Av hanna fagerholm - 13 januari 2012 22:37

någon som vill göra en header till bloggen? jag har lixom ingen fantasi och den ska Handla om 1D! kommentera isådannafall...  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards