loveisnottheend

Alla inlägg under april 2011

Av hanna fagerholm - 29 april 2011 13:38

nu kommer alfabetet åpoiuytrewqäölkjhgfdsamnbvcxz haha     

Av hanna fagerholm - 29 april 2011 13:25

        små bilder hoppas ni gillade bilden på Elina

Av hanna fagerholm - 29 april 2011 13:21

Hejdå nu åker nu åker jag till landstället hela helgen kommer hem på söndagen blabla ni får ha en trevlig valborgsmässoafton Hej på er   

Av hanna fagerholm - 27 april 2011 20:10

nämen hejsan jag har inte så mycket att säga mer än att jag har haft en underbar dag med Elina och Gehan tack tjejer ialf så börjar skolan imorgon det ska bli skönt faktiskt  och på fredag ska jag till landet men men jag bloggar mer imorgon puzz o kram Hanna

Av hanna fagerholm - 26 april 2011 20:15

Nu du hanna får du för att försöka skrämma mig varje gång  Asså  det är jag Elina som är länkad bara så att ni vet. Hanna tycker att jag är hennes bästa kompis (hoppas jag) och hon satt uppe hela natten och kollade på tv till det var morgon då hon gick och la sig  Hon är lite underlig hon.... Jadu hon har börjat kolla på ett jätte roligt program och hon lyssnar helst på cody simpson. Jag vill bara tipsa er om ett klipp från det braiga programet som hanna SKA börja se: haha hoppas du inte hatar min nu hANNA hahaha wow första bokstaven lite och resten bara boom jättestora. Jag vet att du undrar hur jag lyckades logga in men det säger jag sen. Gå in på min blogg nu allihop. Hej, Hej

Av hanna fagerholm - 26 april 2011 13:57

hej jag kommer inte orka att blogga idag för jag kunde inte somna förns 5.30 det är inte så roligt så det blir bättre uppdatering imorgon kram   kram

143

Av hanna fagerholm - 25 april 2011 19:54

143 jag har bara lust att säga det och på bilden har ni svaret varför    haha se förstår ni varför?    

Av hanna fagerholm - 25 april 2011 19:49

har varit med mina kompisar Elina och Denize vi hade skit roligt speciellt Elina som fick se sin idol sjunga en muppad sång, jag hade iallafall skit roligt och det hoppas jag att ni andra har haft? Hoppas vi kan ha så kul någon annan gång puzzz på er

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag blogga oftare om?
 mig
 One direction
 intressen
 min vardag
 kompisar
 lägga upp videos
 musik
 allt
 någon annan kändis/band
 något annat! Obs..kommentera då vad...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One thing

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards